fbpx
Array ( )

לכולנו קשה אבל יש כאלה שקשה להם אפילו יותר...
זה הזמן לעזור להם ולפתוח את ה-💙

אופיס דיפו ופתחון לב בשיתוף פעולה חברתי: כסף בחזרה על ציוד ביה"ס הישן
אופיס דיפו

טרייד אין חברתי: אופיס דיפו תאפשר לכל תלמידי ישראל לקבל זיכוי על תיקי בית הספר והקלמרים הישנים כאשר אלו ימסרו לאלפי ילדים ממשפחות נזקקות מכל רחבי הארץ באמצעות ארגון 'פתחון לב'

20 ₪ על כל תיק ביה"ס ישן
5 ₪ על כל קלמר ישן

אלון פרקש, סמנכ"ל סחר ושיווק באופיס דיפו: "החיבור עם פתחון לב יתרום לכולם ויגרום לכל מי שישתתף בו להרגיש חלק ממהלך חברתי, ערכי ויפה"

ניסים ציוני, מנכ"ל ארגון פתחון לב: לאלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ אין את האמצעים והיכולת לעמוד בהוצאה הכלכלית של ציוד לבית הספר. בעזרת אופיס דיפו נוכל לסייע לילדים להגיע לביה"ס עם חיוך ותחושת בטחון"

'אופיס דיפו', הרשת המובילה בישראל בתחום הדיגיטל, מוצרי החזרה לביה"ס והציוד המשרדי, מכריזה על שיתוף פעולה חברתי מיוחד וראשון מסוגו בישראל עם ארגון "פתחון לב" לקראת החזרה לבית הספר, שבמרכזו יעמוד מבצע טרייד אין על תיקי ביה"ס וקלמרים.

במסגרת שיתוף הפעולה תאפשר רשת אופיס דיפו לכל תלמידי ישראל והוריהם לבצע טרייד אין על כל סוגי תיקי בית הספר והקלמרים הישנים שברשותם ותמורתם לקבל זיכוי ברכישת תיק (20₪), וקלמר (5₪) חדשים לקראת פתיחת שנת הלימודים ובנוסף לקחת חלק במהלך חברתי, חינוכי ויפה בעל משמעות אמיתית. מבצע הטרייד אין החל בכל סניפי ויסתיים בתאריך ה-10/8/17 כשההטבה הינה בנוסף למבצעים הקיימים ברשת ובכל סניפי אופיס דיפו.

כל התיקים והקלמרים הישנים שייאספו בכל אחד מ-40 סניפי הרשת, יועברו לעמותת 'פתחון לב' התומכת כל השנה בעשרות אלפי ילדים ותלמידים ממשפחות נזקקות בישראל, ותסייע להם גם בקיץ הנוכחי לפתוח את השנה כשברשותם כל הציוד הנדרש לבית הספר ועוד.

אלון פרקש, סמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת אופיס דיפו, "החלטנו השנה, כרשת הגדולה והזולה בישראל למוצרי חזרה לבית הספר, לרתום את כוחנו ומשאבינו לטובת הורים וילדים שידם אינה משגת ברכישת תיק או קלמר חדשים בכל שנה. יצרנו שיתוף הפעולה מיוחד עם ארגון "פתחון לב", המסייע לאלפי משפחות נזקקות בישראל לאורך כל השנה, ואנו בטוחים כי חיבור זה יתרום ויגרום לכל מי שישתתף בו להרגיש חלק ממהלך חברתי ערכי, פשוט ויפה. אנו מאחלים חופשת קיץ מהנה ושנת לימודים פורייה ומוצלחת לכל תלמידי ישראל"

ניסים ציוני, מנכ"ל ארגון 'פתחון לב': "אצל חלק מהמשפחות בישראל החזרה לביה"ס הוא אירוע מרגש שמלווה במסע קניות של ציוד חדש ללימודים, אולם אצל עשרות אלפי משפחות נזקקות החזרה לביה"ס מהווה הוצאה כלכלית בה הם אינם יכולים לעמוד, ותחושה זו היא כואבת, גם עבור ההורים ובמיוחד עבור ילדיהם שחווים כבר בגיל צעיר תחושה של קיפוח וחוסר שוויון. שיתוף הפעולה הייחודי שלנו עם רשת "אופיס דיפו" יסייע להעניק לילדים לא רק ציוד הולם, אלא גם תחושת בטחון שתעזור להם להצליח בשנת הלימודים."

פתחון לב במבצע סיוע לכוחות הביטחון, חיילי צה"ל ותושבי הדרום
התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה | דף תרומה מאובטח 🔒
הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו
Call Now Button