fbpx
Array ( )

לכולנו קשה אבל יש כאלה שקשה להם אפילו יותר...
זה הזמן לעזור להם ולפתוח את ה-💙

המותג Family וארגון פתחון-לב בשיתוף פעולה לקראת חג הפסח
דנשר

המותג Family מבית דנשר, וארגון פתחון-לב ישתפו פעולה לקראת חג הפסח במטרה להגדיל את כמות סלי המזון לחג שתחלק פתחון-לב למשפחות נזקקות להן מסייע הארגון בכל ימות השנה ובחגים. לרגל שיתוף הפעולה, המותג Family משיק סדרת תחליבי רחצה מיוחדים בניחוחות מפנקים. 

ההשקה כוללת שלושה ניחוחות משכרים של תחליבי רחצה למשפחה הישראלית: ניחוח קלאסי מתפרץ, ניחוח מאסק לבן וניחוח מלבב של לגונה ופרחי מים.

במסגרת שיתוף הפעולה, בכל קניית תחליב רחצה או כל מוצר אחר של המותג Family, יוקדש חלק מהסכום לרכישת סלי מזון עבור משפחות נזקקות לחג הפסח, כך שהרוכש, למעשה, תורם חלק מסל המזון ונהנה מתחליבי הרחצה החדשים.

סדרת תחליבי הרחצה פותחה בשיתוף פעולה עם פרפורמר בינלאומי עם חזון לריחות מפנקים שיוכלו להתאים לכל המשפחה במחיר נגיש. תחליבי הרחצה מועשרים בלחות, ומתאימים במיוחד לתנאי מזג האוויר בישראל. הלחות מעניקה מגע נעים הממקסם את חוויית הרחצה. התחליבים מועשרים ברכיבים המזינים את שכבת ההגנה הטבעית של העור תוך כדי שמירה על החומציות הטבעית של העור. שיתוף הפעולה של המותג Family ופתחון-לב נובע מהחיבור המשותף לערכי המשפחה, אכפתיות, חיבור לקהילה וראיית תרומה לחברה כערך עליון.

ב-29.3.18 ייערך מרתון חלוקת סלי המזון המסורתי של פתחון-לב בהם יחולקו כ-13,000 סלי מזון לערב החג. ההכנסות שיתקבלו בזכות שיתוף הפעולה יסייעו לרכישת סלי מזון אלו. חלוקת סלי המזון הינה מסורת מזה 20 שנה בפתחון-לב המלווה משפחות נזקקות בחגים ומדי שבוע במשך השנה כולה.

בכל שנה הביקוש מצד משפחות נזקקות לקבל סלי מזון לחג הולך וגובר. כדי להתמודד עם הביקוש הגדול  ארגון פתחון-לב קורא לציבור הרחב לפתוח את הלב, לתרום למען משפחות נזקקות ולקנות את מוצרי Family ולדאוג יחד שכל משפחה בישראל תחגוג את ליל הסדר כהלכתו.

ניתן להשיג את מוצרי Family ברשתות השיווק.

פתחון לב במבצע סיוע לכוחות הביטחון, חיילי צה"ל ותושבי הדרום
התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה | דף תרומה מאובטח 🔒
הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו
Call Now Button