fbpx
Array ( )

לכולנו קשה אבל יש כאלה שקשה להם אפילו יותר...
זה הזמן לעזור להם ולפתוח את ה-💙

טוב להיות בקשר: אפליקציה חדשה תחבר בין קשישים לתלמידי תיכון ברמלה
פתחון לב ראשון לציון
משרד הבינוי והשיכון באמצעות עמידר ופיתחון לב השיקו היום (חמישי) ברמלה אפליקציה חדשה, שתקשר בין קשישים בדיור הציבורי לתלמידים שיסייעו להם. האפליקציה, שפותחה על ידי מינהל מערכות מידע וטכנולוגיות בעמידר- שנקראת "אחריות קהילתית"  תאפשר לקשישים לנהל שיחות וידאו עם בני נוער. בכיתות י'-י'א, שזו מסגרת המחויבות האישית שלהם, וכן לתקשר עם מוקד עמידר, לדווח על תקלות ולהתריע על הצרכים. לקשישים יחולקו טאבלטים ייעודיים, קלים לתפעול, שהאפליקציה כבר מותקנת עליהם.
 
"הפרויקט הזה הוא חלק ממהפכת השירות שלנו", אמר יו״ר עמידר יצחק לקס. "פיתחנו את האפליקציה בעצמנו, במינהל מערכות מידע וטכנולוגיית של עמידר, כדי שתתאים בדיוק לצרכים של הלקוחות שלנו. אנחנו שמחים מאוד על החיבור עם פיתחון לב ובטוחים שיחד נוכל להגיע לקהל גדול של משתמשים, שיפיקו תועלת משמעותית מהאפליקציה והשירות. אני רוצה להודות לכל מי שנרתם למשימה".
 מ״מ ראש העיר עו״ד מוטי יצחקי, ברך על היוזמה והבחירה ליישום ראשוני של המיזם ברמלה. יצחקי הודה ליור וצוות עמידר, לפתחון לב ולכלל היוזמים על פעילותם למען קידום ילדי העיר.  בשלב הראשון האפליקציה תושק בשיתוף עם תלמידי בית הספר התיכון עמל הרב תחומי ברמלה בניהולו של ברק פרידמן. הפיילוט, שיימשך מספר חודשים, יכלול 20 בני נוער ו-20 קשישים, דיירי הדיור המוגן של עמידר. האפליקציה מכילה מספר פיצ'רים בסיסיים, שהעיקרי שבהם הוא שיחת וידאו. התלמידים יבצעו שלוש  שיחות וידאו שבועיות, במסגרת המחויבות האישית שלהם, וכן להיות זמינים לצרכי הקשישים. ממשק האפליקציה עוצב כך שגם קשישים שמתקשים בקריאת עברית יוכלו לתפעל אותו בקלות – כל אופציה צבועה בצבע שונה, בצירוף אייקון, כדי להקל על הזיהוי.
 "אחת הבעיות הגדולות של דיירי הדיור המוגן היא הבדידות", הסביר מנכ״ל פתחון לב ניסים ציוני. "הפרויקט שלנו, בשיתוף עם עיריית רמלה, נותן לזה מענה מצוין. לילדים יש הרבה מה לתרום למבוגרים, הם יכולים לחבר אותם לטכנולוגיות, רשתות חברתיות ועוד. המטרה שלנו, בטווח הארוך, היא לייצר קהילה וירטואלית של קשישים בדיור הציבורי, בתמיכת האפליקציה".
פתחון לב במבצע סיוע לכוחות הביטחון, חיילי צה"ל ותושבי הדרום
התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה | דף תרומה מאובטח 🔒
הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו
Call Now Button