fbpx
Array ( )

לכולנו קשה אבל יש כאלה שקשה להם אפילו יותר...
זה הזמן לעזור להם ולפתוח את ה-💙

מרתון חלוקת מזון פסח 2019

בימים רביעי וחמישי (17-18.4.19) נערכו שני מרתוני חלוקת סלי מזון עבור משפחות נזקקות של ארגון פתחון-לב, במרכזי הסיוע בכרמיאל וראשון לציון. חלוקה זו היא מסורת מאז הקמת הארגון מזה 21 שנה. ארגון פתחון-לב ימשיך לקיים חלוקות מזון ולהגיש סיוע מגוון לאורך כל שבוע ובכל השנה, תוך פעולה אקטיבית שמטרתה להחזיר לממשלה את האחריות לטיפול בעוני בישראל. במהלך 21 שנות פעילות, ארגון פתחון לב קיים מאות מרתוני חלוקת סלי מזון עם אמונה כי הצורך בהם יפחת עם הזמן. מנגד, הצורך לסיוע גדל עם השנים והביקוש לסלי מזון נמצא בעלייה מתמדת.

מרכזי הסיוע בראשון לציון ובכרמיאל פעלו רבות ושקדו מזה חודשים ארוכים על גיוס המשאבים והתרומות אך הביקוש ממשיך לצמוח יחד עם שכבת העוני במדינה. הארגון וצוות המתנדבים נערך לוגיסטית בהרחבה בכדי לענות על הביקוש העצום לחג ובשל הביקוש מנסים למצוא גם מענה עבור המשפחות הנוספות שעדיין זקוקות לסיוע לחג הקרוב. ארגון פתחון-לב משאיר תורן במרכזי הסיוע גם במהלך החג לכל משפחה נזקקת שתגיע ותצטרך עזרה מיידית.

סלי המזון שחולקו במסגרת המרתונים, על ידי מאות מתנדבים בכל רחבי ישראל, כוללים מוצרים מיוחדים לחג: מצות, יין קידוש, בשר, אורז, שימורים ועוד. הסיוע במסגרתו מחלק פתחון-לב סלי המזון תורם ומעניק ביטחון תזונתי כשלב ראשון ולא יחידי בתמיכה במשפחות נזקקות. הארגון פועל גם בתחומי החינוך והסיוע לבני נוער במטרה לשבור את מעגל העוני.

אלי כהן, מנכ"ל ארגון פתחון לב מציין כי: " במהלך משדר ההתרמה שערכנו אתמול התקבלו מאות פניות ממשפחות המבקשות עזרה. למרות ההערכות המוגברת מבעוד מועד אנחנו נמצאים בנקודה שבה חייבים לסייע גם למי שמגיע ברגע האחרון ופשוט צריך עזרה. לאור הפניות עד ערב החג ובמהלך חול המועד מתנדבי פתחון לב יאיישו את מרכזי הסיוע כך שנצליח לתת מענה לכל הפונים.

עם ישראל מוכיח, פעם אחר פעם, כיצד לבו וידו נפתחים לסיוע לאחר ושמירה על הכבוד אל החלש בחברה. רוח הערבות ההדדית היא שממשיכה לאפשר לעם ישראל לצלוח כל מכשול. המעמד בו אנו נותרים אחרי מבצעי חלוקה בהיקפים כאלו לחג ועדיין יש משפחות נוספות להן לא ניתן לתת מענה כדי שיוכלו לקיים את סדר פסח בכבוד פשוט שובר את הלב."

פתחון לב במבצע סיוע לכוחות הביטחון, חיילי צה"ל ותושבי הדרום
התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה | דף תרומה מאובטח 🔒
הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו
Call Now Button