fbpx
Array ( )

לכולנו קשה אבל יש כאלה שקשה להם אפילו יותר...
זה הזמן לעזור להם ולפתוח את ה-💙

אנשים

ארגון פתחון לב פועל בזכות האנשים ולמען האנשים. הארגון פועל הודות לאלפי המתנדבים הזמניים והקבועים אשר פותחים את ליבם במרכזי הסיוע, בחנויות הביגוד ובכל הנדרש כדי לסייע למשפחות נזקקות ובני נוער החיים במעגל העוני.

השותפים שלנו
מליסרון
זאפ גרופ
בנק ירושלים
בזק
אמות
אלקו
אבוט
שיכון ובינוי
נובל אנרג'י
נירלט
לאומי
ישראייר
סונול
מי עדן
רימונים
מגה
סודבקו
הבינלאומי
הראל
הפניקס
עמידר החדשה
דרושים
מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים

תיאור תפקיד:

הגדלת, חידוש ושימור מאגר תורמי הארגון ע"י ביצוע שיחות יזומות לתורמים, שיתופי פעולה עם חברות עסקיות, פגישות פרונטליות.

דרישות תפקיד:

הוצאת שיחות יזומות לתורמים מהמאגר לשם חידוש או הגדלת תרומה.
יצירת שיתופי פעולה עם גופים עסקיים ליצירת תרומות.
פגישות עם אנשי מפתח בארגונים עסקיים.

יכולת מכירתית גבוהה – חובה.
ניסיון בהוצאות שיחות/פגישות מכירה.
ניסיון במלכ"ר – יתרון.
ניסיון בשיווק – יתרון.
כושר שכנוע.
סדר וארגון.
עצמאות ובעל/ת יכולת ניהול זמן מיטבית.
אנגלית ברמה טובה.
ניסיון בתוכנת OFFICE.

מנהל/ת מרכז לצעירות במצבי סיכון בצפון

תיאור תפקיד:

ניהול מרכז צעירים בסיכון.

דרישות תפקיד:

תואר ראשון בעבודה סוציאלית

יתרון לניסיון/התמחות קהילתית

ניסיון של שלוש שנים בעבודה סוציאלית – יתרון בתחום נערות.

עבודה בשעות אחר צהריים פעמיים בשבוע.

השתתפות בהדרכות והכשרות

יכולת לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מנהל/ת חנות ביגוד יד שניה

תיאור תפקיד:

העבודה כוללת ניהול כלל הפעילות בחנות: הפעלת מתנדבים ,שירות לקוחות, עבודה מול ספקים ומול ממשקים שונים בארגון.

תחומי אחריות:

גיבוש וניהול צוות מתנדבים

עמידה ביעדי מכירה אישיים

פיתוח והעמקת קשרי לקוחות ומול ספקים

ניהול חנות הביגוד על כל רבדיה

דרישות תפקיד:

בעל/ת ניסיון בניהול חנות (רצוי מתחום הביגוד).
היכרות עם סוגי ביגוד ומותגים.
בעל/ת יכולת ניהול והנעת עובדים/מתנדבים לעמידה ביעדים.
שירותיות.
אמינות
סדר וארגון
ניסיון בעבודה על קופה (מערכת כספיט)
יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומול ממשקים שונים ומרובים.

מיקום המשרה :בקניון גן העיר בתל אביב.

רכז.ת הדרכה ומערכת מידע- חצי משרה

תיאור תפקיד:

  • למידה וחניכה אצל ספק מערכת המיחשוב
  • שליטה מלאה בתפעול מערכת מחשוב
  • שליטה בבק אופיס במערכת
  • בניית מערכי הדרכה ברמה גבוהה
  • העברת הדרכות למתנדבים בשירות
  • פיקוח ובקרה על הפעילות הנעשת במערכת
  • מתן פתרונות טכניים למשתמשים במערכת

דרישות תפקיד:

שליטה ביישומי מחשב ואופיס- חובה

  • ניסיון מוכח בבניית מערכי הדרכה
  • ניסיון מוכח בביצוע תהליכי הטמעה
  • ניסיון בתיקוף חומרי ההדרכה כולל עבודה עם PPT
  • ידע וניסיון בהעברת הדרכות
  • היכרות טובה ויכולת עבודה טבעית במערכות מחשב (תידרש התמקצעות במערכת המידע, הדרכה והטמעה שלה בקרב מתנדבים ועובדים)
  • יחסי אנוש מעולים
  • וורבליות וייצוגיות
עובד.ת סוציאלי.ת לליווי משפחות - ירושלים

תיאור תפקיד:

העלאת מסוגלות והובלת תהליכי שינוי עם משפחות בפרויקט, אוטוריטה מקצועית כעו"סית ויציקת שפה טיפולית לצד ליווי תהליכים בהשגת המטרות ביתר התחומים.

אדם המרכז את כל תחומי הטיפול ותכנית העבודה של המשפחה בפרויקט ונמצא איתה בקשר ישיר יומיומי ופעיל. בנוסף, מתקיים קשר רציף ומשמעותי עם צוות האגף לשירותים חברתיים , עו"סיות המשפחות, עם מנהלי התחומים בפרויקט ועם מנהלי האגפים והפעילויות ברשות.

דרישות תפקיד:

  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית או תואר שני רלוונטי.
  • ניסיון מוכח בעבודה רלוונטית, ניסיון בטיפול בעוני.
  • יכולת עבודה פרטנית תהליכית מול משתתפים מרקעים שונים ומגוונים.
  • יכולת גבוהה ליצירת קשר בין אישי ועבודה בצוות.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מנחה לעברית בתוכנית חינוכית ''חמסה''

תיאור תפקיד:

עבודה משותפת בCO עם מנחה דוברת ערבית, בבי"ס בישובים ערביים בצפון, במרכז ובשרון.

הפעלה והנחיית תלמידים בדגש על הדיבור בשפה העברית.

הכנת מערך שיעור המתייחס לנושא המפגש באמצעות: הפעלות, משחקי קופסא, קלפים, משחקים פיזיים וכדומה

דרישות תפקיד:

דובר.ת עברית שפת אם.

זיקה לתלמידי תיכון.

מיומנויות הנחייה.

מנחה קבוצות- יתרון.

ניסיון בעבודה עם בני נוער.

מתאים גם לפנסיונרים ופרילאנסים.

נציגי/ות גיוס תרומות

תיאור תפקיד:

עובדי טלמרקטינג למוקד גיוס תרומות.

ימים א'-ה'.

עבודה במשמרות:

משמרת בוקר- 9:30 – 15:30.

משמרת ערב- 14:00 – 20:00.

דרישות תפקיד:

משמרת ערב אחת לפחות.

רצון לעשות טוב.

וורבליות.

אחריות.

ניסיון במכירות-יתרון.

 

עובד.ת סוציאלי.ת לליווי משפחות- מגדל העמק

תיאור תפקיד:

העלאת מסוגלות והובלת תהליכי שינוי עם משפחות בפרויקט, אוטוריטה מקצועית כעו"סית ויציקת שפה טיפולית לצד ליווי תהליכים בהשגת המטרות ביתר התחומים.

אדם המרכז את כל תחומי הטיפול ותכנית העבודה של המשפחה בפרויקט ונמצא איתה בקשר ישיר יומיומי ופעיל. בנוסף, מתקיים קשר רציף ומשמעותי עם צוות האגף לשירותים חברתיים , עו"סיות המשפחות, עם מנהלי התחומים בפרויקט ועם מנהלי האגפים והפעילויות ברשות.

דרישות תפקיד:

  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית או תואר שני רלוונטי.
  • ניסיון מוכח בעבודה רלוונטית, ניסיון בטיפול בעוני.
  • יכולת עבודה פרטנית תהליכית מול משתתפים מרקעים שונים ומגוונים.
  • יכולת גבוהה ליצירת קשר בין אישי ועבודה בצוות.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

מנחה לתוכנית החינוכית- שבע

תיאור תפקיד:

– ליווי משתתפים באופן פרטני וקבוצתי במשך כל שלבי השתתפותם בתוכנית.

– הנחיית קבוצה אורגנית (כיתות וחצאי כיתות) בתכנית ארוכת טווח.

– קיום קשר במקרה הצורך עם גורמים רלוונטיים בעולמו של המשתתף.

– חיבור ההורים לתוכנית.

– הטמעת האוריינטציה של "לגעת באופק" בקרב הצוות החינוכי בבית הספר בו התכנית מתקיימת

– קיום קשר שוטף עם המסגרות הפורמליות בהן שוהים המשתתפים

– להיות איש קשר בין "תוכנית שבע" לבין המסגרת הפורמלית.

– לקיחת חלק פעיל בהדרכות, השתלמויות וסופרוויז’ן קבוע.

-משרה חלקית כפרלינסר/ית או משרה מלאה/חלקית כשכיר/ה בארגון "פתחון לב" (- משרה המשלבת עבודה במטה פתחון לב והנחייה פרונטלית בבתיה"ס).

– יכולת לניידות ברחבי הארץ.

דרישות תפקיד:

בעל/ת B.A באחד מהתחומים הבאים: עבודה סוציאלית, חינוך, יעוץ חינוכי

– שליטה ביישומי מחשב ומערכות טכנולוגיות

– בעל/ת ניסיון מוכח בעבודה תהליכית עם מתבגרים בבתי ספר, פנימיות ומרכזי — נוער – יתרון לעבודה עם בני נוער וצעירים במצבי סיכון

– בוגר/ת קורס הנחיית קבוצות

– ניסיון קודם של לפחות שנתיים בהנחיית קבוצות במתכונת סדנאית

– מאמנים, מטפלי NLP או מקצוע טיפולי רגשי אחר – יתרון

 

מנחה לתוכנית החינוכית "חמסה"

תיאור תפקיד:

– ליווי משתתפים באופן פרטני וקבוצתי במשך כל שלבי השתתפותם בתוכנית.

– הנחיית קבוצה אורגנית (כיתות וחצאי כיתות) בתכנית ארוכת טווח.

– קיום קשר במקרה הצורך עם גורמים רלוונטיים בעולמו של המשתתף.

– חיבור ההורים לתוכנית.

הטמעת האוריינטציה של תוכנית "חמסה" בקרב הצוות החינוכי והקהילה בישוב בו התוכנית מתקיימת.

– קיום קשר שוטף עם המסגרות הפורמליות בהן שוהים המשתתפים

– להיות איש קשר בין "תוכנית חמסה" לבין המסגרת הפורמלית.

דרישות תפקיד:

דובר ערבית שפת אם.

לפחות שני אחרה"צ פנויים בשבוע לטובת הנחייה פרונטלית בבית הספר.

השתתפות בשישה ימי עיון למנחים במהלך השנה.

יכולת לניידות ברחבי הארץ.

B.A באחד מהתחומים הבאים: חינוך, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, ייעוץ חינוכי.

ניסיון בהדרכה.

שליטה ביישומי מחשב ומערכות טכנולוגיות

בעל.ת ניסיון מוכח בעבודה תהליכית עם מתבגרים בבתי ספר, פנימיות ומרכזי נוער- יתרון לעבודה עם בני נוער במצבי סיכון.

בוגר.ת קורס הנחיית קבוצות.

ניסיון קודם של לפחות שנתיים בהנחיית קבוצות במתכונת סדנאית.

מאמנים, מטפלי NLP, או מקצוע טיפולי רגשי אחר- יתרון.

 

פרטים אישיים
  • סוגי קבצים מורשים: pdf, doc, docx, Max. file size: 2 MB.
מכתבי תודה
פתחון לב במבצע סיוע לכוחות הביטחון, חיילי צה"ל ותושבי הדרום
התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה | דף תרומה מאובטח 🔒
הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו
Call Now Button