fbpx
Array ( )

לכולנו קשה אבל יש כאלה שקשה להם אפילו יותר...
זה הזמן לעזור להם ולפתוח את ה-💙

הפעילות שלנו באונליין
גיוס תרומות אונליין

עמותת פתחון לב פועלת אונליין כבר שנים רבות במספר מישורים, בהם גיוס תרומות באמצעות קמפיינים ממומנים, גיוס תרומות באמצעות קידום אורגני של אתר העמותה, מתן מידע מקיף בנוגע לכל פעילויות העמותה באתר החברה ועוד. בואו נסקור את הפעילות בקצרה.

ריכוז מידע מקיף באתר החברה

באתר שלנו תוכלו למצוא את כל המידע העדכני על פעילות העמותה במגוון נושאים: פעילות במסגרת המפעל החינוכי "לגעת באופק", סיוע הומניטרי שאנו נותנים, עזרה במיצוי זכויות, התנדבות בקהילה ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא מידע לגבי ההתנהלות הכספית של העמותה שלנו, חדשות ועדכונים שונים ומגוונים וכמובן מידע בנוגע לדרכי התרומה השונות וכן מתן אפשרות לתרום ישירות דרך אתר העמותה למען משפחות מעוטות יכולות אשר זקוקות לכל סיוע שהן יכולות לקבל. מידע נוסף לגבי פעילות העמותה ניתן למצוא כמובן גם בערוץ היוטיוב ובדף הפייסבוק שלנו.

גיוס תרומות באמצעות קמפיינים ממומנים

עמותת פתחון לב מגייסת תרומות באמצעות העלאת קמפיינים שונים ומתעדכנים לרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם וכן באמצעות העלאת קמפיינים ממומנים בגוגל תחת חשבונות פרסום ייעודיים לעמותות וכן תחת חשבון פרסום סטנדרטי של כל מפרסם בגוגל. ברשתות החברתיות אנחנו מעלים פוסטים אורגניים וכן פוסטים ממומנים דרך דף הפייסבוק של העמותה, בהם אנו מספרים על פעילות החברה ויוצאים בקריאות שונות לגיוס תרומות לטובת המשך פעילות העמותה, חלוקת מזון לנזקקים וכן ציוד נוסף בעבורם. בגוגל, אנחנו פועלים להופיע על כל הביטויים הרלוונטיים לנזקקים ולתרומות לנזקקים ולחיילי צה"ל, וזאת על מנת לגייס בעבורם את כל מה שהם צריכים. 

גיוס תרומות באמצעות קידום אורגני של אתר העמותה

אנו מבצעים פעילות קידום אתרים אורגני לאורך שנים, וזאת לטובת הופעה על מאות ביטויים של תרומות לנזקקים ולחיילים, הן של כספים והן של ציוד ומזון. העמותה משקיעה מאמצים רבים בקידום בגוגל של האתר, וזאת מתוך הבנה שגולשים רבים מחפשים הן לתרום והן לקבל תרומות ישירות במנוע החיפוש של גוגל, שהנו מנוע החיפוש המוביל בעולם, בו מתבצעים למעלה מ-90% מהחיפושים במנועי חיפוש בישראל. את הפעילות מבצעת בעבורנו חברת Impressive Digital שלה ניסיון רב בתחום. פעילות הקידום נעשית בשיתוף פעולה בינינו לבין החברה המבצעת, תוך העלאת תכנים חדשים ועדכניים לאתר, אופטימיזציה שוטפת שלו לטובת מנועי החיפוש והגולשים ופרסום כתבות מקשרות באתרים חיצוניים שמובילות לאתר.

פתחון לב במבצע סיוע לכוחות הביטחון, חיילי צה"ל ותושבי הדרום
התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה | דף תרומה מאובטח 🔒
הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו
Call Now Button